20190318

Pejzaże


 Domy gapiące się na morze zapewne  niektórzy zapamiętali (fot. Skarlet)

O Nesebar pisałam już wielokrotnie. Zamieszczałam też zdjęcia tego niezwykłego zakątka. Zawsze były to moje zdjęcia (jedno powyżej). Dziś chciałabym pokazać piękne, klimatyczne fotografie, które dostałam od Adriany Brzozowskiej (Autorki zdjęć gór Pirin i okolic Varny, które tu publikowałam). 

Nesebar - październikowe pejzaże Adriany Brzozowskiej




W książce "W bałkańskim kociołku" są moje wspomnienia, a wśród nich także pierwsze wrażenia z niektórych miejsc. O tych z Nesebar i o pięknej drodze do Nesebar - jest też kilka słów.






20 komentarzy:

  1. Zdjęcia przepiękne!
    Kocham kamienie, masywy skalne, głazy, zwykłe otoczaki. Nie wiem, jakie jest podłoże mojej fascynacji skałami... Może ich twardość, długowieczność, stabilność?...wreszcie uroda?... sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zawsze umiem wytłumaczyć swój zachwyt. Czasem coś wydaje się niepozorne na pierwszy rzut oka, a potrafi zauroczyć.
      Dziękuję w imieniu Autorki zdjęć. :)) Dostrzegła urodę kamieni :))

      Usuń
  2. Piękne widoki. Te domy gapiące się na morze wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te domy rozsiadły się na kamiennych murach i widok mają piękny :)

      Usuń
  3. Ciekawie tutaj :) Widoczki bardzo wakacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdjęcia, tylko … czemu tak mało? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również pozdrawiam :) Dalszy ciąg zdjęć jest na mojej drugiej stronie dobulgarii.wordpress.com (link jest w prawej kolumnie). Wpis ma tytuł "Jak w "Dniu świstaka" wszystko powtarza się od początku, Jest jeszcze na stronie głównej.

      Usuń
  5. Witaj:)
    Oj będę korzystać z Twoich porad, bo w Bałkanach jestem zakochana i na pewno udam się tam jeszcze nie jeden raz:)
    Mam zaległości jeśli chodzi o Bułgarię, więc Twoje opowieści będą jak znalazł:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I think the admin of this web page is truly working hard in favor of his web page,
    as here every data is quality based stuff.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teren przeze mnie jeszcze nieodkryty. Posiedzę jeszcze na Twoim blogu.
    A tymczasem zostawiam serdeczności. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie się zasiedzę u Ciebie 😀 Nessebar przepiękny. Kiedyś znajoma była tam i zdjęcia pokazywała. Oszałamiająca miejscowość. Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Jednak zapraszam na moją drugą stronę. Tu piszę rzadko.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Pięknie to wszystko wygląda - drewniane domy, kamienie porośnięte mchem... Świetne zdjęcia, umiesz patrzeć na świat :)

    OdpowiedzUsuń